Reisblog Emmalie - Au Pair Australië

FOTO UPDATE 2

En dat was alweer de derde werkweek!! Best raar om te bedenken dat het bijna een maand geleden is dat ik op Schiphol afscheid stond te nemen van iedereen. Ik heb al zo intens veel meegemaakt in zo'n korte tijd en al veel mensen leren kennen. De afgelopen week verliep evenals werkweek twee best soepel en de kinderen beginnen nu echt aan me te wennen. Ze komen soms al naar mij toe met vragen of dingen waar ik ze mee kan helpen, erg fijn! Daarnaast wederom genoten van het weekend, waarin ik veel leuke dingen heb gedaan. Zo ben ik zaterdag met vriendinnen de stad in geweest en hebben we 's avonds een pubcrawl (kroegentocht) gedaan. Op zondag stond een middagje shoppen op de planning, zijn we eind van de middag naar Bondi Beach geweest en gingen we in de avond voor de tweede keer naar Hillsong Church. Erg van genoten weer! Aangezien ik verder niet hele nieuwe of interessante dingen te vertellen heb over afgelopen week, heb ik wat foto's toegevoegd! Veeeel kijkplezier!

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active