Reisblog Emmalie - Au Pair Australië

WELKOM OP MIJN REISBLOG!

Welkom op mijn reisblog bij reismee.nl! Zoals velen van jullie weten staat mij een groot avontuur te wachten. Op dinsdag 16 juli vertrek ik namelijk voor een aantal maanden naar de andere kant van de wereld!! Ik zal ongeveer 6 à 7 maanden gaan werken als Au Pair in Australië en daarna nog enkele weken gaan reizen. Via deze website wil ik jullie graag vertellen over mijn voorbereidingen voor deze reis en op de hoogte houden van de dingen die ik ga meemaken als ik in Australië ben. Ik heb lang getwijfeld over het aanmaken van deze reisblog, omdat ik nog niet zeker weet of het helemaal m’n ding is haha! Maar het lijkt me leuk om mijn verhalen (en foto’s natuurlijk!) op deze manier te kunnen delen en de blogs uiteindelijk als mooie herinnering terug te kunnen lezen!

Over zes weken is het dus al zover, dan mag ik gaan beginnen aan mijn reis! Ik ga proberen regelmatig een verhaal te posten op deze website. Wil je op de hoogte blijven van de dingen die ik mee maak? Meld je dan aan voor de mailinglijst! Je ontvangt dan automatisch een mail wanneer ik een nieuw verhaal heb geplaatst. Ook kun je me volgen via Polarsteps (gebruikersnaam: emmaliemuller), waar je precies kunt zien op welke plekken ik ben!

Veel liefs,
Emmalie

Reacties

Reacties

Marja Lubberts-Muller

Hallo Emmalie,
Wat leuk om op deze manier van jou te horen.
Ik ga alle verhalen lezen. Ook al een gezin in Sydney gevonden. Dit zijn vast leuke ervaringen om te delen
Heel veel succes alvast! Hartelijke groetjes, Marja Lubberts

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active